knowledge is important

Doa

DOA

Sujud aku bersimpuh

Diatas hamparan sjadah

Ku bisik kan doa-doa yang suci

Teriring keikhlasan hati

 

Ya Allah hanya padamu aku memohon

Limpahan rahmat ampunan dan perlindungan

Ya Allah tuhan ku

Sebelum takdirmu merenggut sukmaku

Janganlah kau tutup pintu tobat

Bukalah tirai nikmat

Jangan kau sendat

Ya Allah aku menyadari

Darimana aku untuk apa aku di cipta

Dan akan kemana setelah kehidupan yang fana ini

Hanya kepadaMu aku berserah kembali

Ya Allah kuatkan lah imanku

Terangilah hatiku dan jalan hidupku

Agar aku mampu mengarungi kehidupan ini

 

 

Leave a Reply

